Infantry Attack: Drone Squad
With this DLC you'll unlock: - UD-1 Whirligig Drone and Shark Drone with high damage per second! - 30 gold bars to spend on unique weapons or boosters - 7500 cash to spend on weapon and troops upgrades Prepare for the next battle much faster thanks to extra currency and give your opponents a taste of your drones!