Ice Cream DLC
Cool down your store with the Ice Cream DLC! Buy an ice cream stand, fill it with a variety of flavored ice creams and cones, and start fulfilling your customers’ orders. When you need a break, your trusted Ice Cream Lady can take over and keep the stand running while you’re away.