Hole io: Apocalypse DLC
With this DLC you'll unlock: - Apocalypse map - Punk skin - Nomad Skin - Bandit Skin - Scope Skin - Ghoul Skin - Survivor Skin - Hazmat Skin - Mutant Skin Choose your cool skin, eat trash, cars, hideouts, motels, abandoned buildings, power plants and grow BIG!