Hamster Playground - Eating Contest Game Mode
Treat yourself to a special treat with our latest DLC "Eating Contest" for HamsterPlayground! Get ready for a gastronomic spectacle where your hamster will participate in a hilarious and delicious eating contest. Choose matching food to the picture shown, devour the goodies and beat the competition to become the undisputed eating champion! In Eating Contest, strategy meets gluttony as your hamster devours a variety of treats, from crunchy seeds to delicious vegetables and everything in between.