Golf Guys: Party DLC
With this DLC you will unlock: - Punk Boy character skin - Hot Dog character skin - Electric guitar bat with maximum accuracy and power - Smiley face ball with maximum wind resistance Conquer golf courses in new party outfits and beat your opponents with a brand new bat!