Golf Guys: Fantasy DLC
With this DLC you will unlock: - Knight character skin - Magic Boy character skin - Sword bat with maximum accuracy and power - Eye ball with maximum wind resistance Conquer golf courses in new fantasy outfits and beat your opponents with a brand new bat!