Golden Idol Investigations: The Curse of the Last Reaper
Split Timelines Set sail on The Last Reaper in 1797 with pirates, hidden treasure and cursed artefacts. Then fast forward to 1927, by the press of a dubloon, and unearth the wreckage. Meticulously uncover the facts amongst the ruins as an intrepid historian. Wavering Loyalties Unrest lurks on cursed waters, when a disagreement erupts onboard. Uncover history from bone-chilling remains after a broadside mutiny leads to a deadly end and a murderous beginning. Set Sail for Four New scenarios Embark on a voyage through four new, intertwined scenarios shrouded in mystery. The narrative unfolds across diverse settings, journeying from a secluded island, where treasure lies buried, to the treacherous high seas aboard a pirate ship, where an inescapable curse awaits those who dare. Compile the Treasure Map To navigate the seven seas, you must first solve the puzzle and piece together fragments of ancient parchment to assemble a map allowing you to pilfer the coveted treasure. Cursed Treasures Traverse into the plundered treasures curses ripple effects over 130 years as stolen riches inevitably lead to ruin. Can this curse be broken or will it endure an eternity?