Godzilla
It’s time to meet the king of monsters in the new Godzilla adventure world by Team-KYO and Impress. Select the Godzilla film you fancy best and engage in city-smashing fun. Play your way by escaping Godzilla’s wrath or even destroying the city as the blocky beast itself.