Fit and Fry Mise en Place (Xbox Series) DLC
The kitchen just got more flavorful! With the Chef’s Wardrobe DLC, the cook gets new skins to prepare dishes with even more style. Dress up the master of the pan with fresh looks and tackle each puzzle with a special touch. After all, cooking is also about presentation! Are you ready to cook in style and complete your challenges in a unique way?