Extremely Powerful Capybaras
Take on the challenge solo or play in local multiplayer mode with up to 3 of your friends! forge your path through hordes of enemies, gather capy-powering weapons & skills and embrace your inner capybara in this action-packed bullet heaven frenzy! Extremely Powerful Capybaras features multiple exciting stages, hilarious (and deadly) foes, and the action will keep you busy for a long time with epic difficulty challenges and modifiers to make each run a thrill! - Unleash the capy-power with a diverse range of capybara heroes, including the mighty Warrior, melodious Bard and more! - Just move, dodge and choose your power-ups carefully! - Take on the challenge solo or play in local multiplayer mode with up to 3 of your friends! - Each run is unique with randomised skills and passives, master the combos to become Extremely Powerful! - Earn Capy-Coins from runs, spend them on ability upgrades that'll enhance the capy-chaos! - It's not all frantic action, chill in the hot springs before runs and savor the calm before the storm!