Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon (Windows)
Expand your garage of vehicles with the Cotco Canyon! Combining the benefits of a large fuel tank with a powerful engine, the Cotco Canyon is your best partner in the wild, enabling you to venture further in harsh environments. This scout class car is included in the Year 1 Pass, Year 1 Edition, and Supreme Edition for Expeditions: a A MudRunner game, and immediately available upon its purchase.