Everdream Valley - Farm & Family Pack
Grow, explore, and make lasting memories with the complete Everdream Valley experience. The Farm & Family Pack includes the full base game and the Family Time DLC, adding new story quests, characters, fun mini-games, and expanded customization options. Build your dream farm by day, experience magical adventures by night - and help your whole family feel at home in the valley. Everdream Valley – The Game A farming adventure with a dash of magic. Play solo or up to a 4-player coop. By day, restore your quaint farm into a summer paradise. Explore, raise crops, care for animals and rebuild your home. At night, inhabit various creatures through your dreams and bring enchantment to the valley. Everdream Valley: Family Time DLC Celebrate the warmth of family and community in the Family Time DLC. Dive into new stories, meet new characters, and help your parents and grandparents turn their valley homes into cozy dream spaces. Here’s what's in it: - Grandparents’ House: A new major project awaits! - New Story Quests: Heartfelt stories and fresh challenges. - New NPCs: Your Mom and Dad have joined the fun! - New Animals: Including adorable rabbits, colorful birds, insects, and quirky ducks. - New Plants & Furniture: Over 30 new decorative options. - New Mini-Games: Five fresh activities to enjoy. - Planting Upgrade: Place plants outside of garden beds for even more customization! Don’t wait, get Everdream Valley - Farm & Family Pack NOW for the best Everdream Valley experience on console!