Escape Room Adventure Bundle
This bundle includes four escape room adventure games: Project 7: Escape Room ALUMNI - Escape Room Adventure SUBNET - Escape Room Adventure VENARI - Escape Room Adventure PROJECT 7: ESCAPE ROOM Enter the abandoned home of Dr. Hillman and use your puzzle-solving skills to uncover the secrets of Project 7 and find a way to escape. ALUMNI - ESCAPE ROOM ADVENTURE Play as a scientist transported back in time to memories of college, now trapped in the past use your puzzle solving skills to escape back to the present time. SUBNET - ESCAPE ROOM ADVENTURE Play as an IT expert sent on a mission to track down and stop the hacker group drkFORCE and their underground subway exploit before they escape! VENARI - ESCAPE ROOM ADVENTURE Embark on an escape room adventure to an ancient, mysterious island where your puzzle skills will be put to the test as you try to uncover a secret artifact.