Enlisted - Sd.Kfz. 251/1 Squad
This pack includes: - A squad consisting of 6 crew members of level 4, including a premium APC driver - A premium Sd.Kfz. 251/1 armored personnel carrier - 200 gold The Sd.Kfz. 251/1 is a German half-track APC that played an essential role in Wehrmacht tactics and strategy during WWII. It was used to carry infantry, evacuate the injured, as well as for fire support. It is equipped with the MG42 machine gun with an ammunition load of 3,000 rounds for efficient suppression of enemy positions and has an 8 second reload time. The maximum speed of the Sd.Kfz. 251/1 reaches 56 km/h. An engine power of 100 h.p. at 3000 rpm gives the APC the necessary manoeuvrability and stability. - The APC can be used as a mobile rally point for the whole team. - Players can choose weapons for each squad soldier by themselves. - It can carry soldiers of allied squads. The total capacity of the Sd.Kfz. 251/1 is 16 soldiers.