What happens when the body grows but the mind can’t keep up? A child’s fears and anxiety, but trapped inside a full grown man’s body. A furious body wielding a chainsaw? Someone who knows what happens as you disobey your family. What happens if anyone finds out what’s in the stew. Leatherface is not only the skin clad maniac with a disturbed mind. He seeks acceptance and appreciation. He’s learned the hard way and was mold to what he now is. A watchdog, a guardian, a blind gate keeper who never questions. And all problems can be solved with his chainsaw.