Cubey: Blockbyte Bundle
This bundle includes all 3 versions of Cubey: Blockbyte: Cubey: Blockbyte Cubey: Blockbyte (Xbox One) Cubey: Blockbyte (Windows) Smash. Collect. Escape. In Cubey: Blockbyte, every jump counts. Crush blocks beneath you, grab every last coin, and unlock the gate to freedom. Miss a coin? The exit stays shut. Plan your jumps, move fast, and don’t leave anything behind.