Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack
The Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack offers the most extensive Construction Simulator experience as a DLC available at a special price compared to purchasing every included content separately. Both the Year 1 Season Pass and the Year 2 Season Pass as well as the Kramer Pack, the Car & Bobblehead Pack, and the Customization Kit are part of this bundle. You can look forward to numerous additional construction machines by manufacturers known and new to the Construction Simulator series, a multitude of entertaining campaigns, an entire new map, and plenty of cosmetic items. By buying this package, you add the following contents to your base game: - Kramer Pack - Car & Bobblehead Pack - Customization Kit - Year 1 Season Pass o Year 1 Season Pass Helmet & Sticker o JCB Pack o Cosmetic Pack #1 o Airfield Expansion o SANY Pack o Spaceport Expansion o Cosmetic Pack #2 - Year 2 Season Pass o Year 2 Season Pass Pickup Truck o Liebherr Pack o Stadium Expansion o Brand Pack with 6 machines (not announced yet) o Cosmetic Pack #3 (not announced yet) o Machine Pack (not announced yet)