ComputerHead: Recoil (Windows)
Leap, ricochet, and stay alive in ComputerHead: Recoil, a high speed, unforgiving bouncer where every move counts. Take control of Chippy, a sharply dressed computoid, as you spring between trampolines and weave through a brutal barrage of hazards, including spinning saws, searing fire traps, deadly spikes, and trigger happy turrets.