ComputerHead: Leapbound (Windows)
In ComputerHead: Leapbound, players control Chippy, a quirky computerheaded character leaping through a deadly red arena. The goalis simple, survive as long as possible in a randomly generated world fill with, deadly traps, and relentless hazards. Spikes, fire vents, and hidden bear traps demand split second timing and sharp reflexes. Collect floating coins to unlock cosmetics and powerups like extra hearts, coin magnets, and double jump. With endless levels and constant danger, Leapbound is a fast paced test of survival, speed, and skill. How long can you keep Chippy alive?