Brawlhalla: Battle Pass Classic 2: Synthwave Reloaded
Take a nostalgic cruise around Sun Drive City and re-live Nix’s epic journey through time and space to reach her full potential. Purchasing the Gold Pass will grant access to Battle Pass Rewards like Skins, Avatars, Emotes, Emojis and more only available with the Gold Track. Players will also earn boosters to unlock Rewards even faster. Players will immediately unlock the Future Wave Val Progression Skin, Arcade Nights Progression Podium, Cyber Fly Sidekick, & Digital Break Avatar. Please note: The Battle Pass ends on Wednesday, July 19, 2023 09:00 (UTC). No further progress can be made after this time, only unlocks earned up to that time will be granted.