Battlefield 3 Premium Edition
Key Features: Play to your strengths. The four player classes — Assault, Engineer, Support and Recon — each have specialties, and working together is key to victory. Go anywhere, do anything. Commandeer any vehicle you come across, from tanks and buggies to helicopters and jets. Even slam your F/A-18E Super Hornet directly into an enemy combatant! Experience total mayhem. Enjoy nine multiplayer maps. Massive destructible environments? Yup. Wide open spaces for crazy vehicular combat? Roger that. Grab loads of unlockables. Every battle gains you Ranks, Ribbons, Medals and more, enhancing your prowess. Stick with your helicopter, master your piloting and unlock IR flares to ward off oncoming missiles or opt to increase your stealth. Battlefield 3 Premium Edition includes: The game and all 5 expansion packs. The Premium Edition includes 20 new maps, 20 new weapons, 10 new vehicles and 4 new game modes. Multiplayer Head Start kit. Instantly unlock 15 advanced weapons, plus gadgets, vehicle upgrades and more. Powerful new features. Reset your stats for a fresh start, get priority in server queues, and score new decals for Platoon emblems. Plus, join unique events like Double XP weekends and take part in exclusive competitions. Exclusive in-game items. Get unique in-game items not available anywhere else, including new soldier and weapon camos, the ACB-90 knife and a unique set of dog tags. CONDITIONS AND RESTRICTIONS APPLY. SEE EA.COM/LEGAL FOR DETAILS.