Aquapark io: Animals DLC
With this DLC you'll unlock: - City Cup map - Summer cat skin - Magican pig skin - Rainbow zebra skin - Cowboy horse skin - Artist fox skin - Pilot elephant skin - Penguin skin - Chef mouse skin - Checkered bear skin Slide, jump, fly and become the fastest animal!