120 Nano Gold - Superball
Purchase this item to receive 120 Nano Gold in Superball. First-time Double: Get double Nano Gold on your first purchase! Nano Gold can be used to purchase new skins, decorations, and other cosmetic items for characters from the in-game store. It can also be used to unlock new characters or purchase Gift Cards in store.