WWE 2K24 15,000 Virtual Currency Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. This currency pack contains 15,000 VC for use in MyFACTION, the collectible-card game in WWE 2K24. Use your virtual currency to buy card packs in the Card Market and build out your dream faction of WWE Superstars and Legends!