WRC 8 Deluxe Edition FIA World Rally Championship Pre-order
Preorder now to get the RWD Legends pack when the game releases. With the Deluxe edition, you get the complete WRC 8 game, the Legendary Car pack with three iconic cars (Alpine A110, Ford Escort RS and Lancia Delta HF Integrale) and experienced crew members to add to your staff in Career mode.