Contains Dirt Rally 2.0, all 4 seasons of post-launch content, and the Colin McRae: FLAT OUT Pack. 26 locations ranging from challenging rally stages to ultra-modern rallycross circuits. Over 70 of the world’s most recognisable rally and rallycross cars, including the cars of the 2018 and 2019 FIA World Rallycross Championship seasons.