WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 3
Legendary costumes for original WARRIORS OROCHI officers will be added. Enjoy fighting battles in an all-new way. ■Content Legendary Costumes for: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin, and Perseus ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".