Warhammer Bundle: Mordheim and Blood Bowl 2
Dive into the Warhammer Universe with this unique bundle granting you access to Blood Bowl 2 and Mordheim: City of the Damned, adaptations of Games Workshop’s cult tabletop games. Blood Bowl 2 smashes Warhammer and American football together, in an explosive cocktail of turn-based strategy, humour and brutality. Lead the star team Reikland Reavers in the new solo story campaign or organize championships, create your own teams comprised of eight races from the Warhammer world and trade players in the online persistent mode. Mordheim: City of the Damned is the first video game adaptation of Games Workshop's cult classic tabletop game Mordheim. Set in the Warhammer World's decimated Empire city, Mordheim: City of the Damned is a turn-based tactical game where you lead warbands into bloody and lethal skirmishes. The game blends RPG elements, fast-paced tactical combat and intricate unit customization in a time wrought by chaos and rivalry where only the strongest survive.