Valkyria Revolution Special Ragnite: Shine Caliber+
Special issue supplies for the Anti-Valkyria Squad. The squad receives special ragnite: Shine Caliber+. After downloading this, talk to the commissary at Vanargand HQ to receive it under "Special Issue" in the menu.