TTT2 Bonus Movies Pack B
A collection of movies taken from TEKKEN 4, TEKKEN 5, and TEKKEN 6! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode. *This downloadable content includes the same data as TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 4), TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 5), and TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 6). Please be careful not to purchase the same bonus movies.