Rolling hills, golden meadows and seaside views are yours to experience in Train Sim World: West Somerset Railway, bringing Britain’s longest standard gauge heritage railway to life. Operate your trains in a diesel gala environment and keep the tourists entertained with a diesel-bashing display of powerful locomotives thundering through Somerset’s beautiful countryside. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach out and touch them. It’s your job to entertain the visitors in the ever-popular Diesel Gala that’s taking place on Britain’s longest heritage railway. Take them for a trip down memory lane as you show off the characterful Class 47 and keep the trains running on time with support from the unique Class 09. Whether you’re driving, riding along or watching the show, experience all the sights and sounds of heritage railways at their best.