Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg which is available as a separate purchase. Designed to transform railway services at the turn of the century, the EuroSprinter was an adaptable platform, from which any operator could order locomotives to their specifications. One such variant, the BR 182, proved popular in Germany for freight traffic. Whereas many operators order locomotives directly, Dispolok hire their fleet to companies as needed. As such, Dispolok’s BR 182s would become a common sight throughout Germany. In Train Sim World 3, this raging bull relives its days in Yellow and Grey livery, performing on existing and new freight services between Kassel and Würzburg - and take it across Germany with the freedom of the Scenario Planner. As night falls, unleash the power of the Dispolok BR 182!