Journey through the American West’s awe-inspiring, rugged, and remote desert scenery while tackling heavy tonnage and daunting grades with the Union Pacific Cane Creek Subdivision route for Train Sim World 2, masterfully developed by Skyhook Games! The Cane Creek Subdivision offers heavy-haul, tough American railroading at its best. From Potash to Brendel, the line climbs nearly a thousand feet in elevation over a “roller coaster” profile featuring frequent gradients of 1.2 percent, curves of up to 6 degrees, and a journey through 7,059-foot-long Bootlegger Tunnel. The Cane Creek Branch is a rail line that requires big diesels and lots of horsepower, and you’ll take the throttle of the Union Pacific’s General Electric AC4400CW and Electro-Motive SD40-2 diesels as are included with the route.