The Jungle Book and MORE Aladdin Pack
Disney Classic Games Aladdin and The Lion King owners can now upgrade their experience to include even more beloved games. By popular demand, you can now play both console versions of Aladdin as well as both console versions and the handheld version of The Jungle Book.