The Game of Life 2 - Lunar Age World
Launch into the brand-new Lunar Age! Experience a futuristic time of adventure and discovery, where pegs build a society on the Moon and live among extraterrestrials. Set out for a new life among the stars and become whoever you want to be. Head from the Moon Base to a Biodome City and beyond, until you reach an Advanced Alien Civilisation! Dress up as an Astronaut, wear the Robot Suit or rock the Retro Futuristic style. Graduate from the Lunar Academy, stay single or meet your one true love and get married in a dome with an Earth view. Adopt a pet, have a baby, become a Blackhole Explorer, and meet the aliens! The choices are all yours on the furthest frontier! Join your friends and family for an unforgettable journey into the future you’ll never forget! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Embark on a thrilling adventure in space with your friends and family! - THEMED COSMETICS – Six lunar outfits, six cosmic avatars and four out-of-this-world vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Will you brave the unknown in the name of discovery, or will you settle on this new world with your family? Seek out a new life among the stars – add the Lunar Age World to your collection now!