Year 1 Ultimate Pass - 4 additional characters (Rashid, A.K.I., Ed, Akuma) - 4 additional characters' colors: Outfit 1 Colors 3-10 - 4 additional characters' costume: Outfit 2 (including colors 1-10) - 4 additional characters' costume: Outfit 3 (including colors 1-10) - 2 additional stages - Purchase bonus: 7,700 Drive Tickets * Additional content will be released sequentially after the game is released. * Please check the official website for product details and release schedule.