DigeratiAction & adventure
Bring peace to two troubled kingdoms in this delightful fantasy adventure double-pack from Digerati and Spearhead Games. This bundle contains the award-winning Stories: The Path of Destinies, and Omensight: Definitive Edition. Stories: The Path of Destinies: In this gorgeous action-RPG you guide sly ex-pirate Reynardo across a vibrant fairy-tale land of airships, floating islands, and assorted allies, making choices, travelling through time, and fighting enemies with agile swordplay and magical skills. An empire teeters between salvation or ruin. Your choices will decide its fate. Omensight: Definitive Edition: The kingdom of Urralia is gone, annihilated by a dark deity. In this action murder-mystery game you are the Harbinger, a mythical warrior who must relive and repeat Urralia’s final day to solve a mysterious murder and save the world. Talk with the inhabitants of war-torn Urralia, separate truth from lies, and use the power of Omensight to alter their fates.