SOUTH PARK: SNOW DAY! - Pre-Order
Pre-Order SOUTH PARK: SNOW DAY! now and receive the Underwear Gnome Cosmetics pack including the Underwear Gnome hat, a stylish beard, a green tunic and a yellow cape FOR FREE! From South Park Digital Studios, the studio that brought you South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole, and South Park: Phone Destroyer comes the next chapter in the journey of the New Kid. Join Cartman, Stan, Kyle, and Kenny, in three-dimensional glory, to celebrate the most magical day in any young child’s life - a snow day! A massive blizzard has thrown the town into chaos and, more importantly, canceled school. Play with up to three friends, use matchmaking, or solo the game with ally bots and battle through the snow-piled town of South Park. Engage in frenetic, action-packed combat against warring factions in an all-new story where you make the rules. Equip unique weapons and deploy devastating, upgradable special abilities on a new adventure to save the world and enjoy a day without school. It’s a snow day, dude! - It’s an all-new 3D co-op game. - A blizzard of epic proportions has blanketed the town of South Park and it’s up to Cartman, Stan, Kenny, Kyle, and you, as the New Kid, to save the town. - Experience cooperative gameplay for the first time ever in a South Park game with up to three friends or ally bots - unleashing powerful, coordinated attacks on your foes. - Equip and upgrade devastating melee and ranged weapons. Deploy special abilities and powers that will bring hordes of enemies and epic bosses to their knees. - Use a wide range of iconic cosmetics and customize your New Kid with endless possible combinations from beanies to Cheesy Poof T-shirts to chin balls.