Portal Knights - Gold Throne Pack
Customise your character and your home with the Gold Throne Pack which includes: - Gold Crystal Shard Throne - Gold Pioneer flag - Welders Mask - Red Neon Block Type - Yellow Neon Block Type - Gold cat - Rainbow World Island The world of Elysia needs YOU! Join this cooperative, 3D sandbox action RPG to level up your character, craft epic weapons, conquer enemies in real-time, and build almost anything! Craft your adventure. Forge your hero. Become the ultimate Portal Knight!