Paw Patrol: On a Roll and Crayola Scoot
Paw Patrol: On a Roll - PAW Patrol is on a roll! No job is too big, no pup is too small! Join Ryder and all eight PAW Patrol Pups for 16 missions in 8 PAWsome Adventure Bay locations. Play as Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma or Tracker and help them use their unique abilities to rescue friends, complete 16 exciting missions, and save the day! Crayola Scoot - Make your mark in this color-powered trick scooter championship! The crazier your combos, the more color you’ll splash on the scootpark – and in Crayola Scoot, color can change the world!