Northgard - Svafnir, Clan of the Snake
The Clan of the Snake, gathers some of the most roguish vikings to set foot on the continent of Northgard. Led by Signy, the Spear Maiden, the cunning members of the clan have little regard for fame or honour and would rather use guerilla tactics to dominate their enemies than open warfare.