Myths and Mavericks Bonus Pack
The Myths and Mavericks Bonus Pack offers another expansion to the world of Red Dead Redemption multiplayer. Battle your enemies in 11 new map areas including the snowy mountains of Cochinay, the army stronghold of El Presidio and the mining camp in Gaptooth Breach. Play as additional multiplayer characters from the single-player story: Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Uncle, Javier Escuella, Captain Vincente De Santa, Deputy Eli, Deputy Jonah and Nastas. Also works with the standalone Undead Nightmare disc.