Behaviour Interactive Inc.OtherShooter
Nights are long, resources are scarce, and a bitter cold chills to the bone. Here only the ruthless survive. Meet Your Maker’s Sector 2 Cosmetic Collection is inspired by the bleeding-edge tech created to survive the Arctic wasteland's frigid extremes. The Sector 2 Cosmetic Collection includes: 1 DECO PACK: Lab 2 Blocks (Each available in 3 shapes) - Reinforced Plastic - Thermal Pack Fiber-reinforced plastic panels and rip-stop fabric used for protection from the bitter cold . 2 props - Laboratory Lighting - Laboratory Computer Lab technology needed to survive life in the Arctic wasteland. 1 animated prop - Rickety Fan A set of double fans that can be heard clattering away. 8 Decals -Frozen Lab Signage from the doomed Sanctuary of the snowy wastes. 1 WEAPON SKIN: - Yeti A bright Volt Lancer skin suited for powerful and fearless Raiders. 1 CUSTODIAN SKIN: - Icebreaker A power-hungry scavenger known for raiding across the Arctic wasteland. *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout.