Man of Steel Pack
Help Jor-El, his wife Lara and their robot Kelex send the infant Superman “Kal-el” into space towards the safety of Earth as Krypton falls into chaos. Find a way inside Jor-El’s home, fight General Zod’s invading forces and battle against Zod himself to save Superman.