Mahjong Adventure DX
Mahjong Adventure DX is a mahjong game based on a classic Chinese game. Great fit for players who love games like brain puzzles, crossword, chess, mahjong, word search, solitaire, match-3 and other smart games and puzzle brain games. Develop your mind and patience and strategy skills. How to play Match pairs of identical tiles to remove them from the board until it's entirely cleared or until you find all special tiles. You can only match tiles which are free on at least one side.