MADDEN NFL 18: G.O.A.T. Holiday Upgrade
It’s that time of year! Build your Ultimate Team dynasty with the Madden NFL 18: G.O.A.T. Holiday Upgrade. Stack your Madden Ultimate Team roster with your choice of one of three Elite G.O.A.T. legends: WR Calvin Johnson, DE Michael Strahan or RB Franco Harris. In addition, have your choice of one Elite player from your favorite NFL team along with five Squad Packs in Madden NFL 18 Ultimate Team, the complete NFL team-building mode where you build, play and win with your ultimate team of today’s NFL superstars and legends.