MADDEN NFL 18: G.O.A.T. Holiday Edition
It’s that time of year! Build your Ultimate Team dynasty with the Madden NFL 18: G.O.A.T. Holiday Edition. From the introduction of Madden’s first-ever story mode, Longshot, to exciting new ways to team up and play with friends— all powered by Madden’s debut on the celebrated Frostbite Engine— This is Madden like you’ve never seen it! Stack your Madden Ultimate Team roster with your choice of one of three Elite G.O.A.T. legends: WR Calvin Johnson, DE Michael Strahan or RB Franco Harris. In addition, have your choice of one Elite player from your favorite NFL team along with five Squad Packs in Madden NFL 18 Ultimate Team, the complete NFL team-building mode where you build, play and win with your ultimate team of today’s NFL superstars and legends.