Lonely Mountains: Downhill - Misty Peak
Ride above the clouds on the lost trail of Graterhorn in this free DLC. Master the new challenges to ride in style in the air elemental customization set. Features: - One trail with exciting challenges and two resting places awaits you - Gear up with new outfits, backpacks and paint job from the air elemental set - Experience the beauty of Graterhorn on the all-new trail - Make a name for yourself on the leaderboard Misty Peak - New adventures await you on the Lonely Mountains.