Hypnospace Outlaw & Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer Bundle
Experience '90s internet simulator and puzzle phenomenon Hypnospace Outlaw, alongside Hypnospace favourite Zane Lofton's Psyko shooter Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer! Hypnospace Outlaw is a '90s internet simulator in which you scour Hypnospace's wide variety of weird and wonderful websites to hunt down wrongdoers, while also keeping an eye on your inbox, avoiding viruses and adware, and downloading a plethora of apps that may or may not be useful. .. welcome to.... THE STEEL SEWER. The biggest motherflippin secret base in the galaxy. THE X SLAYER PACT: We are X Slayers It is we who fight The Psyko Sindikate. We pledge to defend the people of earth even though they're beep-holes to us and don't even deserve it.