Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard and Crayola Scoot
Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard - Castaway on a Monster New Adventure Dracula, Mavis and their monster friends are marooned on the mysterious Lost Islands – and only you, in command of lovable little creatures, the Impa, can save them! Explore the islands, discover new Impa abilities, and rescue Frankenstein, Murray and Wayne from fearsome enemies. But hurry – the Drac-Pack’s lives are at stake! Crayola Scoot - Make your mark in this color-powered trick scooter championship! The crazier your combos, the more color you’ll splash on the scootpark – and in Crayola Scoot, color can change the world!